Pressemeddelelser 2017

01.06.2017
Skader på el-bilen kan være livsfarlige for karosserismeden
Würth anbefaler det rette værktøj til reparation af el- og hybridbiler. De senere år er el- og hybridbiler blevet en almindelig del af gadebilledet i Danmark. Som alle andre biler skal el- og hybridbilerne ind imellem til service og reparation – og det er en udfordring for karosserismede og mekanikere. (Læs mere)

01.06.2017
Würth og BG Diesel løfter autobranchens dieselviden
Würth Danmark A/S og BG Diesel samarbejder om kurser, der tilfører autobranchen stor faglig indsigt på additiver og dieselmotorer. 40 glade deltagere gik klogere hjem, da Würth og BG Diesel i foråret gennemførte en kursusrække om additiver og dieselteknik. (Læs mere)

23.03.2017
Würth Danmark åbner ny butik i Holstebro!
Den 5. april 2017 åbner Würth Danmark en ny butik i Holstebro for erhvervskunder fra auto-, el-, vvs-, metal- og træ/bygbranchen samt det offentlige. Butikken får adresse på Lundholmvej 1 i Holstebro og er den 26. Würth butik i Danmark. (Læs mere)

23.01.2017
Dem med de bedste skills er fremtidens vindere
Stærke faglige kompetencer er ifølge Würth Danmarks markedsdirektør Mads Bach Dolberg et afgørende parameter for at fastholde konkurrenceevnen. Det gælder autoværkstedet, for håndværksvirksomheden og også for Würth Danmark, som er leverandør af forbrugsartikler til de fleste brancher, hvor medarbejderne har en erhvervsfaglig uddannelse. (Læs mere)