Det sker, at værkstederne får problembiler ind, som kan være svære at helbrede uden at skulle udskifte essentielle dele. Blot det at stille den rigtige diagnose for bilen kræver tid, der kunne være brugt mere optimalt. Derfor bør dit værksted have et øget fokus på forebyggelse af kundernes motor-udfordringer og dermed højne potentialet for indtjening på forebyggelse fremfor udskiftning og reparation.
Sæt kunden i fokus
Efter en motorrens kører bilen langt bedre. Den kører længere på literen, oser mindre og får forlænget levetid. Ved at have en god dialog med kunden får værkstedet mulighed for ekstra indtjening på additiver og forebyggende motorrens. Det betyder billigere værkstedsregning for kunden, fordi rensede dele kan genanvendes fremfor udskiftes. For kunden betyder det kontante besparelser, større tryghed og mindre bøvl i hverdagen, når kunden ikke skal undvære sin bil i længere tid på grund af reparationer.
Hvad er dine indtjeningsmuligheder?
Kontakt vores specialister
Nord- & Midtjylland
Anders Mondrup
Additiver specialist
+45 20 30 77 07
anders.mondrup@wuerth.dk
Sydjylland & Fyn
Henrik Kücken
Additiver
+45 21 27 04 66
henrik.kucken@wuerth.dk
Nordsjælland
Stig Jensen
Additiver specialist
+45 20 29 57 97
stig.jensen@wuerth.dk
Sydsjælland & øer
Rasmus Berner
Additiver specialist
+45 27 75 61 29
rasmus.berner@wuerth.dk