ORSY® er en forkortelse for ORden og SYstem og er en effektiv løsning til lagerstyring. Du får overblik og kan holde styr på det, du skal bruge til dine opgaver.
Alt har nemlig faste pladser – selv dine forbrugsartikler. ORSY® består blandt andet af sortimenter, kufferter, reoler og værkstedsvogne, som du kan tage med der, hvor du skal bruge opbevaring af forbrugsartikler, værktøj og maskiner.


Effektiv lagerstyring
ORSY® øger din produktivitet, forbedrer din bundlinje og frigiver tid til at fokusere på din kerneforretning.
Du får alle disse fordele med ORSY®:
- Færre omkostninger til lagerstyring og mindre ressourceforbrug til din lagerhåndtering såsom administration og logistik
- Overblik over beholdning og forbrug
- God pladsudnyttelse med pladsbesparende løsninger, der kan kombineres, så de passer til dit behov
- Effektivt vareflow – det, du skal bruge, når og hvor du skal bruge det
- Produkter i holdbar kvalitet
- Nem genbestilling med scanning af stregkoder med Würth App
- Ingen dyre arbejdsstop
I stedet for at bruge unødvendig tid og ressourcer på logistik, lagerhåndtering og lagerplads får du ekstra tid til at fokusere på din kerneforretning. Vi håndterer alt fra opstilling til opmærkning, varebestilling, vedligehold og vejledning.
I dialog med dig sørger vi for, at dine hylder er fyldt op med det, du skal bruge i det rigtige antal. Eftersom Würth sælgeren sørger for udpakning og opfyldning, sparer du tid – også på dine arbejdsprocesser. Sælgeren kan nemlig vejlede dig i, hvordan indretning af din lagerplads kan forbedre dine arbejdsprocesser.
Ta’ fordelene med
Uanset hvor du bruger ORSY®, følger fordelene for din logistik og lagerstyring med.
Produkter til din logistik- og lagerhåndtering
Du kan bruge ORSY® produkterne til opbevaring af forbrugsartikler/småartikler, værktøj og maskiner. Konceptet består af:
Variér, organiser og få overblik med ORSY® sortimenter
Vælg mellem et stort udvalg af sortimenter, hvor småartikler, håndværktøj og maskiner er godt organiseret, så du nemt kan finde det, du mangler. Alle sortimenterne er i et holdbart materiale, så du har gavn af dem i mange år. Du kan eksempelvis bruge sortimenterne på lageret, byggepladsen og bilen, så du altid har sortimentet der, hvor du skal bruge det.
Du får:
- Effektive arbejdsprocesser
- Minimal spildtid

FÅ OVERBLIK I HVERDAGEN MED ORSY® SYSTEMKUFFERT
ORSY® systemkuffert fås i flere størrelser med forskellige antal rum. Materialet er robust, slidstærkt og modstandsdygtig over for blandt andet temperaturpåvirkninger. Systemkufferter i samme størrelse kan desuden stables i højden, inklusiv klikkes sammen så du kan transportere dem samlet. Dine opgaver varierer fra dag til dag og sted til sted. Derfor kan du variere indholdet i kufferten, så den matcher dine opgaver og tage den med derhen, hvor du skal bruge den.
Du får:
- Fleksibilitet
- Overblik og system

Mix og match med ORSY® værkstedsvogn
Værkstedsvognene er i et slidstærkt, holdbart materiale. Opbevar småartikler, håndværktøj og maskiner og mix indholdet, så det matcher dagens opgaver. Så har du det, du har brug for lige ved hånden i den rigtige kombination, kvalitet og organisering. Du kan hurtigt finde det, du skal bruge samt se, hvis noget mangler, så du hurtigt og nemt kan løse dine opgaver.
Du får:
- Et mobilt og fleksibelt system
- Tid- og ressourcebesparelser

Brug færre ressourcer på lagerhåndtering med ORSY® reoler
Indret med reoler på lageret, værkstedet og byggepladsen, og brug dem til opbevaring af eksempelvis kemi og småartikler. Etiketter på hylderne gør det nemt at holde orden, få overblik og nemt og hurtigt finde det, du mangler. Samtidig kan Würth sælgeren sikre, at du har de rigtige produkter i de rigtige mængder, så du har en effektiv materialeudnyttelse og færre håndteringsomkostninger..
Du får:
- God pladsudnyttelse og optimerede arbejdsprocesser
- Fastholdelse af materialebehov og sikring af lagerbeholdning

Effektiviser dit vareflow med ORSY® kanban
Kanban er til dig i den producerende industri, der har et større forbrug, og derfor har brug for større emballager, samt reoler tilpasset et større forbrug. Dine samlede omkostninger til håndtering af småartikler er ofte større end selve indkøbsprisen. ORSY® kanban giver dig færre omkostninger til leverandørvalg, aftaleforhandlinger og opfølgende kontrol. Du kan også spare omkostninger til bestilling, udpakning og vareopsætning ved at lade os håndtere dette for dig.
Du får:
- Optimalt vareflow uden produktionsstop pga. manglende småartikler
- Færre leverandører, unødig lagerbinding og bedre udnyttelse af din arbejdstid

TÆNK FIRKANTET OG SPAR TID OG PENGE MED ORSY® CONSTRUCTION
ORSY® construction består af servicevogne og aflåste containere med indbyggede ORSY® reoler. Du har derfor alt det, du skal bruge uden uforudsete indkøbsudgifter og indkøbsture. I stedet har du alt, du skal bruge inden for befæstelse, værktøj, kemi og værnemidler – endda leveret af en leverandør, der sørger for håndteringen, så logistikken optimeres.
Du får:
- Forbedret overblik og totaløkonomi
- Færre håndteringsomkostninger, spild og spildtid

TA’ SIKKERHED OG SYSTEM MED PÅ FARTEN MED ORSY® BILINDRETNING
Vil du have skræddersyet bilindretning i høj kvalitet? ORSY® bilindretning består af moduler, der er ergonomisk korrekt udformet og har en lav vægt kombineret med høj stabilitet. ORSY® bilindretning er TÜV-godkendt og sikrer, at din fragt ikke vælter under kørslen. Ligesom med resten af ORSY® konceptet, får du også i (vare)bilen orden og system.
Du får:
- God pladsudnyttelse
- Ingen spildtid brugt på at hente småmaterialer og værktøj

AUTOMATISER DIT MATERIALEFORBRUG MED ORSY® MAT
ORSY® mat er automater til forbrugsartikler i større virksomheder. Brug automaternes netværksforbindelse til automatisk bestilling og registrering af alle processer, så du sparer tid og kan bruge data til at reducere dine forbrugsomkostninger.
Du får:
- Mere enkle processer
- Gennemsigtighed og overblik

Alle ORSY® produkter udvikler vi løbende, så det passer til den udvikling og skiftende hverdag, som du oplever i din branche. Det startede med en reol, og i dag er det et komplet koncept med flere produkter til mange forskellige brancher – også din.
- 1977: De første ORSY® reoler bliver opsat i Tyskland
- 1986: ORSY® kommer på det danske marked
- 1987: ORSY® sortimenterne, der blev lanceret kort tid efter ORSY® reolen, bliver på grund af kundernes efterspørgsel, større
- 1999: ORSY® systemkufferter lanceres
- 2002: Reoler til bilindretning sendes på markedet. Samme år ser de første ORSY® kanban reoler dagens lys
- 2008: De første danske kunder får installeret ORSY® mat
- 2019: Nye ORSY® værkstedsvogne og værktøjssortimenter kommer på markedet
Skal vi kontakte dig om ORSY®?
Udfyld kontaktformularen og så ringer vi dig op til en uforpligtende snak om, hvilke fordele du kan få i din virksomhed