Kun for erhvervsdrivende  
Koncepter til værkstedsudstyr

Kunderne oplever kvalitet fra første minut

SDKbiler har fået optimeret sin kundemodtagelse og har deraf fået et effektivt flow og en endnu højere kundetilfredshed. Vi var, som mangeårig samarbejdspartner, med og leverede konkrete idéer, forslag og produkter til opgaven. Foruden nye lifte til værkstedet hjalp vi også med indretning af kundemodtagelsen med 2 nye testbaner. Det giver gevinst.

 

Kundecase - SDKbiler

Udfordring:

SDKbiler i Aalborg ville opdatere værkstedsfaciliteter med nye lifte. Samtidig ville værkstedet gerne dele sin egen glæde ved kvalitet endnu mere med kunderne og løfte en i forvejen høj kundetilfredshed.

Løsning:

Specialister fra Würth Værkstedsudstyr foreslog ny-indretning af værkstedet og en ændring af kundemodtagelsen med en indretning, hvor to testbaner viser kunden godt tilrette. Det ville gøre modtagelsen mere nærværende og effektiv.

Det hjalp Würth med:

SDKbiler skulle bruge nye lifte til Toyota-centeret i udkanten af Aalborg. Som en stærk samarbejdspartner var Würth Værkstedsudstyr et oplagt sted for direktør Poul Kjærsgaard. Vi fik talt os frem til at kundeoplevelsen også skulle løftes til et endnu højere niveau. Så foruden leveringen af nye lifte hjalp vi med optimering af kundemodtagelsen, der har været ret så bøvlet for kunderne grundet parkeringsforhold.

Løsningen blev at erstatte parkeringspladsen med to testbaner, så kunden føler sig serviceret fra første færd. Testbanen blev derfor en central del af modtagelsen. Det betyder at kunden nu kan køre direkte ind i modtagelsen med det samme, og derved får SDKbiler kunderne hurtigere igennem. Til gavn for flowet, effektiviteten og kundeoplevelsen.

 

Resultat:

Løsningen som vi sammen med SDKbiler fandt frem til gav følgende resultater.

  • Effektiv og nærværende flow i modtagelsen af kunden
  • Testbaner der identificerer behov for hjuljusteringer
  • Markant løft i servicen

Skal vi også hjælpe dig?

Kundemodtagelse der skaber merværdi

"Det var Würth, der foreslog os at modtage kunden direkte ved testbanen. Det har både resulteret i et bedre flow, en mere effektiv indskrivning og en langt bedre kundeoplevelse, hvor kunden føler sig serviceret fra allerførste minut."

- Poul Kjærsgaard, direktør, SDKbiler

Optimeret kundemodtagelse