Kun for erhvervsdrivende  
SALGSKOMMUNIKATION OG KUNDEKOPLEVELSER: FÅ MERE UD AF QUICK CHECK DRIVE

SALGSKOMMUNIKATION OG KUNDEOPLEVELSER: FÅ MERE UD AF QUICK CHECK DRIVE

Mål og udbytte

Formålet er at sikre maksimalt udbytte af Quick Check Drive. Her spiller dine medarbejdere en afgørende rolle – det er dem, der skal sælge budskaberne til dine kunder. Det er typisk sværere end vi umiddelbart tror. Årsagen kan bl.a. være at medarbejderne skal gøre noget lidt anderledes end det de er vant til. At ændre vaner er ikke noget man bare lige gør. Derfor er det vigtigt at man er sammen om det og gør det til en fælles opgave. For at fastholde fokus efter kursets og sikre implementering af de nye vaner suppleres kurset med inspirationsvideoer med forslag til konkrete tiltag på værksteder, der sikrer anvendelsen af salgsmetoderne.

  • Større omsætning, som følge af Quick Check Drive
  • ROI for det nye udstyr gøres betydelig kortere
  • Øget salg af værkstedets andre produkter, services og ydelser
  • Salgsuddannelse af værkstedspersonale
  • Engagerede medarbejdere, der tager de nye vaner til sig, og føler sig endnu mere trygge i at ”sælge”
  • Medarbejdere der kæmper sammen om at give kunderne endnu bedre oplevelser
  • Bedre forståelse af god kundeservice
  • Undgå "usynlige" reklamationer
  • Større kundeloyalitet og tilfredshed (Trustpilot)

Indhold

  • Vejen til den gode kundeoplevelse
  • Åbningsteknik – sæt retningen for samtalen
  • Spørgeteknik – få og fasthold kundens fokus
  • Argumentation – sæt fokus på kundens udbytte
  • Købesignaler og afslutning – hjælp kunden til at købe
  • Håndtering af modstand fra kunden
  • Fantasifrygt – hvordan har jeg det med salg?
  • Personlig forpligtelse – de næste handlinger

Dato

Datoer aftales individuelt med en kontaktperson fra Würth Værkstedsudstyr

Målgruppe:

Værkførere, personale i kundemodtagelsen og andet personale med direkte kundekontakt på værkstedet – altså alle dem, der skal sælge med Quick Check Drive.

Varighed:

Kurset varer 5 timer, fx. kl. 9.30 - 14.30.

Lederen skal desuden afsætte samlet 2,5 timer før og efter kurset til afklaring og overlevering med henblik på at sikre fastholdelse af fokus efter kurset.

Forkundskaber:

Ingen specifikke

Kursussted:

Kurset afholdes på autoværkstedets adresse, hvor medarbejderne arbejder

Undervisere:

Undervisningen foretages af Sales Diversity Lab

Holdpris:

Kr. 18.000,-

(max 15 personer). Kontakt os, hvis I er et større team

Tilmelding

Du kan tilmelde dit team til kurset via tilmeldingsformularen