Kun for erhvervsdrivende

VIL DU MED PÅ HOLDET PÅ VORES HOVEDKONTOR?

På vores hovedkontor i Kolding dækker vi alle støttefunktioner på tværs af marketing, HR, indkøb, økonomi, IT, lager, telefonsalg m.m. Bliver du vores næste kollega, kommer dit arbejde til at handle om vores kunder. Det gælder uanset din rolle og funktion. Nøgleordet er kvalitet, og det handler om at give vores kunder rigtig gode kundeoplevelser, hver dag.

Vi er ca. 180 kolleger på hovedkontoret i Kolding. Opgaverne spænder vidt, og derfor beskæftiger vi også mange forskellige profiler, bl.a.:

  • Product Managers og indkøbere
  • Salgssupportere
  • IT-supportere og -udviklere
  • HR-business partnere
  • Økonomimedarbejdere
  • E-commerce specialister
  • Marketingkoordinatorer og grafikere
  • Markedschefer
  • Lagermedarbejdere

Mød nogle af vores kolleger fra hovedkontoret

Per, produktansvarlig

”Som produktansvarlig i Würth har jeg en rigtig stor snitflade, som spænder over kolleger på lageret, indkøb, marketing, salgssupport, salg og specialister til bogholderi og IT. Herudover har jeg også forskellige snitflader i koncernen omkring produktudvikling og leverandører, hvilket betyder, at jeg har en meget alsidig og afvekslende hverdag.

Det motiverer mig, at jeg kan være med til at gøre en forskel i forhold til Würth og mine kolleger, og det, at jeg har rig mulighed for at påvirke vores udvikling. Der er et solidt strategisk fundament, som er retningsgivende for, at jeg arbejder med de opgaver, der understøtter strategien mest. Derudover har det været en kæmpe motivationsfaktor, at jeg har fået lov til at udvikle mig i forskellige retninger. Jeg er udlært i en Würth butik i 1997, og har løbende udvidet min erfaring med stillinger inden for både Product Management, Indkøb og Key Account Auto. Jeg har fået muligheden for at udvikle mig i forhold til de ønsker, jeg har haft rent fagligt.

Jeg synes rigtig godt om Würths kultur og historie, og vi har flere gode ting udover selve forretningen, f.eks. koncernens fokus på kunst og sociale indsatser. For mig giver det mening og værdi. En god arbejdsdag for mig er et mix af flere ting. Det kan være en dag, hvor tingene går op i en højere enhed med ting, jeg selv arbejder med, eller hvor samspillet med kolleger gør, at resultatet bliver bedre, end jeg forventede.

Det kan også være en dag, hvor jeg føler, at jeg flytter mig fagligt såvel som personligt, men også det at være en del af et fedt miljø, hvor vi også har plads til hyggeligt samvær uden for arbejdspladsen, og at der er plads til humor og et godt grin i en til tider hektisk hverdag.

Per
Martin

Martin, digital marketingsSpecialist

Jeg arbejder i vores Marketing- & eBusiness afdeling, hvor jeg har ansvar for at udvikle og vedligeholde vores hjemmeside, vores annoncer på Google og de sociale medier. Jeg har en stor snitflade og arbejder sammen med både den danske IT-afdeling, Würth-IT i Tyskland og de tilsvarende profiler i de forskellige lande rundt omkring i Würth Group.

Det er skønt at være del af en organisation og et netværk, hvor man hjælper hinanden for at nå sine mål. Jeg nyder hver dag at gå på arbejde. Hele tiden skrue og justere på vores digitale kanaler for at få kunder til at handle i vores online shop, give dem en god oplevelse og nå vores mål samt gøre Würth Danmark mere synlig digitalt og dermed skaffe flere kunder.

Vokse, udvikle og fastholde er kæmpe motivationsfaktorer for mig. Det er så prikken over i’et, at alle de succeser, vi opnår, sker i samarbejde med fantastiske kolleger, hvor der ikke er langt fra idé til handling og hvor vi supplerer hinanden utroligt godt. En god arbejdsdag for mig er, når vi i samarbejde gør en forskel. Det kan være lancering af nye hjemmesider, nye kampagner, nye kanaler eller nye it-værktøjer, hvor vi kan se, at vi gør en forskel for kunderne og for Würth.”

Sara, direktionsassistent i Salg

"Som direktionsassistent i Salg har jeg en bred snitflade med hele organisationen og min arbejdsdag er kendetegnet ved mange forskelligartede opgaver med behov for agilitet og fleksibilitet. Jeg arbejder med frihed under ansvar og bliver udfordret med mange forskelligartede opgaver. En stor del af mit job består i koordinering på tværs af organisationen, hvor jeg skal bringe de rette personer, kompetencer og faglighed i spil til de givne opgaver. Det betyder, at jeg dagligt er i kontakt med bl.a. Product Management, Marketing, Support, Regions- og markedschefer, Ledergruppen og Salgscheferne. Der er stor villighed i organisationen til at lytte og sikre, at den enkelte bliver hørt. På den måde er vi gode til at udnytte vores forskellige kompetencer og fagligheder til at skabe de bedste løsninger sammen. Og det er de dage, hvor jeg går hjem med hænderne over hovedet, dansende ud af vores hoveddør".

Sara