Kun for erhvervsdrivende  

 

4 grunde til, at en lagerautomat reducerer dine omkostninger

4 grunde til, at en lagerautomat reducerer dine omkostninger

En lagerautomat kan optimere dit forbrug og nedbringe dine omkostninger – vil du vide hvordan?

En lagerautomat er velegnet til dig, som har brug for opbevaring og udlevering af værdifulde forbrugsartikler. Du kan også bruge lagerautomaten til at reducere dine omkostninger til forbrug og bestillingsproces. Læs hvordan og hvorfor det skaber værdi nedenfor, hvor vi har udvalgt 4 grunde til, at en lagerautomat nedbringer dine omkostninger.

1. Det, du skal bruge lige ved hånden

Hvis dine forbrugsmaterialer skal bestilles med varierende tidsintervaller, er det svært at skemalægge bestillingerne. Når du ikke har det, du skal bruge til at udføre opgaverne, må du vente med at udføre dem. Med en lagerautomat kan du reducere dyre arbejdsstop, da den sørger for automatisk genbestilling, så du altid har det, du skal bruge.

2. Al forbrug dokumenteres

Med en lagerautomat dokumenteres al forbrug. Med rapporter kan du se fordelingen helt ned på både afdelings- og projektniveau. Du kan bruge informationerne til optimering – for eksempel om der bruges de rigtige materialer.

3. Begrænset adgang reducerer svind

Adgang til indholdet i lagerautomaten som fx en ORSY® mat kan administreres med nøglekort eller der kan tastes en adgangskode. Herefter kan de ønskede forbrugsvarer nemt kan trækkes fra automaten. Det er med til at reducere svind og dermed nedbringe omkostninger til forbrugsvarer.

4. Automatiseret bestilling nedbringer dit tidsforbrug

Eftersom en automat sørger for automatiske bestillinger, kan du bruge mindre tid på indkøbsprocessen. Det betyder, at du får mere tid til dine kerneopgaver, og dermed kan øge din indtjening. Hos Würth håndterer vi altid opfyldningen af lagerautomaterne, så du også her får mere tid til dine kerneopgaver.

ORSY® MAT fra Würth nedbringer dine omkostninger

ORSY® MAT er til dig, der har brug for et overblik over dit forbrug. Du får adgang til alle nødvendige materialer, automatisk genbestilling af forbrugsvarer og registrering af alle processer.

Med ORSY® MAT får du færre omkostninger takket være:

  • Strømlinede processer
  • Øget fokus på dine kerneopgaver
  • Reduceret belastning på din indkøbsafdeling
  • Færre fejl
  • Automatisk ordreproces
  • Optimeret lagerstyring og opbevaring
  • Decentraliseret materialelevering

 

P.S. Vil du vide mere om fordelene ved ORSY® MAT?

Så udfyld kontaktformularen for en uforpligtende snak om, hvordan ORSY® MAT kan reducere dine omkostninger.

 

Nyeste artiker

VÆRD AT VIDE OM FØRSTEHJÆLPSUDSTYR

15-12-2025Førstehjælp er en vigtig del af arbejdsmiljøet. Ikke kun i nødsituationer, men som en fast del af den daglige sikkerhedskultur. Arbejdstilsynet stiller klare krav til, hvordan virksomheder skal forholde sig til førstehjælpsudstyr og beredskab. Her får du et overblik over, hvad der er værd at vide. Overblikket er ikke udtømmende. For yderligere information henvises til Arbejdstilsynets hjemmeside.

Læs mere

KEMIHÅNDTERING PÅ ARBEJDSPLADSEN: HVAD SIGER LOVEN?

15-12-2025Forkert håndtering af kemiske produkter kan medføre alvorlige sundheds- og sikkerhedsrisici. Derfor er det afgørende at følge gældende regler og procedurer for opbevaring, brug og dokumentation. I Danmark er der klare krav om kemihåndtering på arbejdspladsen, der skal sikre, at dine medarbejdere ikke udsættes for unødvendig fare.

Læs mere

KENDER DU STOP-PRINCIPPET FRA ARBEJDSTILSYNET?

15-12-2025STOP-princippet er en metode fra Arbejdstilsynet, der bruges til at forebygge og reducere risici på arbejdspladsen i forbindelse med kemiske stoffer og materialer. Her får du en kort gennemgang af, hvad hvert trin betyder – og hvordan Würth kan hjælpe dig med at gøre principperne til praksis.

Læs mere

Nyhedsbrev

 

TIlmeld dig Nyhedsbrevet

Få fingrene først på eksklusive nyheder og skarpe tilbud! Tilmeld dig vores nyhedsbrev og gå ikke glip af den nyeste viden.

Tilmeld dig nu