Kun for erhvervsdrivende  
T.O. Byg har fået skabt bedre overblik over deres Würth produkter og optimeret deres arbejdsflow efter en renovering af deres ORSY®-reoler i samarbejde med deres Würth sælger.
OVERBLIK OG OPTIMERET ARBEJDSFLOW MED ORSY®

T.O. Byg har fået skabt bedre overblik over deres Würth produkter og optimeret deres arbejdsflow efter en renovering af deres ORSY®-reoler i samarbejde med deres Würth sælger. Det har sparet værdifuld tid i hverdagen, fordi de nu har alt dét på lager, som de skal bruge – hverken mere eller mindre.

T.O. Byg har igennem 10 år haft et godt samarbejde med Würth, og har i flere år haft ORSY®-reoler på deres lager, som gør det nemt og overskueligt for dem at finde de forbrugsvarer de skal bruge i deres daglige arbejde. Det er dog ikke nok at det er nemt og overskueligt, det skal også være de rigtige produkter. Derfor valgte de efter opfordring fra deres Würth sælger, at lave en renovering sammen.

En forretning i udvikling

’’Vores forretning udvikler sig, hvilket betyder at vi ikke bruger alle de samme produkter som tidligere. Ved at få renoveret vores ORSY®-reoler fik vi fjernet overflødighed i forbrugsvarerne og skabt et meget bedre flow og overblik. Det sparer os for enormt meget tid og vi løber sjældent tør’’ fortæller Thomas Orris, Ejer af T.O. Byg.

    ’’Det er en effektiv løsning, som giver os et større overblik og frigør værdifuld tid i hverdagen til alt det vigtige’’

- Thomas Orris, Ejer af T.O. Byg

’’Det er en effektiv løsning, som giver os et større overblik og frigør værdifuld tid i hverdagen til alt det vigtige’’ - Thomas Orris, Ejer af T.O. Byg


Renoveringen af deres ORSY®-reoler betød, at lagerbeholdningen blev gennemgået, sorteret og opdateret, så de nu har alle de rigtige forbrugsvarer til at løse deres opgaver. Dertil blev der ophængt en værktøjstavle, hvor de hyppigst brugte forbrugsvarer hænger nemt tilgængelige.

Efter
Før billede
Førbillede 2
Før
Før billede
Førbillede 2
MERE TID TIL ALT DET VIGTIGE

Med et ORSY® System får man tilknyttet en personlig Würth sælger, som hjælper med løbende tjek af lagerbeholdning, genbestilling og opfyldning af produkter. På den måde er det altid muligt at få sparring på optimering af forbrugsvarer og arbejdsflow.

I forbindelse med renoveringen fik ORSY®-reolerne også nye labels, så genbestilling og opfyldning nemt kunne udføres. ’’Vores samarbejde med Würth sælgeren fungerer rigtig godt. Vi scanner blot vores labels og så kommer de og fylder det hele op løbende’’ fortæller Thomas Orris, Ejer af T.O. Byg og konkluderer: ’’Det er en effektiv løsning, som giver os et større overblik og frigør værdifuld tid i hverdagen til alt det vigtige’’.

Hverken mere eller mindre

Med ORSY® reoler får du velorganiseret og pladsbesparende opbevaring. Hylderne er opmærket med labels, så du hurtigt og nemt kan få overblikket. Med reolerne følger vores service, hvor vi i dialog med dig sikrer, at du altid har det på hylderne, du skal bruge. Ikke for meget, ikke for lidt.

UDFORSK VÆRKTØJSTAVLEN HER