Tilmeld dig nyhedsbrevet

Vind 2 biografbilletter

Lige nu kan du deltage i lodtrækning om 10 x 2 biografbilletter, når du tilmelder dig vores nyhedsbrev. Du får mulighed for at tage i biografen og se lige den film, du har lyst til. Sidste chance for at deltage i konkurrencen er d. 22/3 2019.

Biobilletter

Holder du dig opdateret?

Udfyld formularen og tilmeld dig nyhedsbrevet fra Würth Danmark. Når du er tilmeldt vil du løbende modtage:

✔ Skarpe tilbud og kampagner direkte i indbakken

✔ Brugbar viden målrettet til din branche

✔ Besked om events og arrangementer

✔ Seneste nyt i Würth Danmark

* Ja tak, Würth Danmark A/S (CVR-12561113) må gerne kontakte mig på mail, telefon, sms og i online bannere med gode tilbud, events og konkurrencer, markedsføring og vejledning om produkter relateret til godt håndværk. Jeg kan til enhver tid afmelde mig.

Personoplysninger
Würth Danmark A/S er dataansvarlig. Vi opbevarer og behandler de personoplysninger, du har afgivet samt din IP-adresse med henblik på at administrere og sende fra Würth Danmark A/S samt til at målrette vores markedsføringstiltag til dig. Du har ret til indsigt i, hvad vi har registreret og til at få rettet eller slettet eventuelle forkerte oplysninger. Hvis du har spørgsmål til behandlingen af dine oplysninger, kan du kontakte Würth Danmark A/S på mail@wuerth.dk.

Konkurrencebetingelser
Tillæg kan forekomme. Gavebilletterne, der er gyldige i et år fra udstedelse, kan indløses blandt flere end 50 biografer over hele landet og har en værdi af 190,-. Præmierne kan ikke ombyttes til kontanter. Vinderne får direkte besked på e-mail. Når du deltager i konkurrencen, tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev. Du kan godt deltage i lodtrækningen om biografbilletter, selvom du allerede er tilmeldt vores nyhedsbrev.