SES VI TIL WüRTH FESTUGE D. 20.-24. MAJ?

5 dage med masser af stærke tilbud, og DU er inviteret. Würth er altid lige i nærheden af dig - også til Würth Festuge, hvor du kan opleve Würths gode kvalitet til vilde priser, når og hvor du vil.

Se de stærke tilbud her

Vil du vinde 2 biobilletter?

Alt du skal gøre er at tilmelde dig vores nyhedsbrev – så deltager du i konkurrencen om gavekort på 2 biografbilletter. Men skynd dig – du skal tilmelde dig senest d. 24/5 for at deltage i lodtrækningen.

4. adventsgave

Holder du dig opdateret?

Udfyld formularen og tilmeld dig nyhedsbrevet fra Würth Danmark. Når du er tilmeldt vil du løbende modtage:

✔ Skarpe tilbud og kampagner direkte i indbakken

✔ Brugbar viden målrettet til din branche

✔ Besked om events og arrangementer

✔ Seneste nyt i Würth Danmark

* Ja tak, Würth Danmark A/S (CVR-12561113) må gerne kontakte mig på mail, telefon, sms og i online bannere med gode tilbud, events og konkurrencer, markedsføring og vejledning om produkter relateret til godt håndværk. Jeg kan til enhver tid afmelde mig.

Personoplysninger
Würth Danmark A/S er dataansvarlig. Vi opbevarer og behandler de personoplysninger, du har afgivet samt din IP-adresse med henblik på at administrere og sende fra Würth Danmark A/S samt til at målrette vores markedsføringstiltag til dig. Du har ret til indsigt i, hvad vi har registreret og til at få rettet eller slettet eventuelle forkerte oplysninger. Hvis du har spørgsmål til behandlingen af dine oplysninger, kan du kontakte Würth Danmark A/S på mail@wuerth.dk.

Konkurrencebetingelser
Vi trækker lod om i alt 10 gavekort blandt de registrerede tilmeldinger. Gavekortene kan ikke ombyttes til kontanter. Vinderne får direkte besked på e-mail. Når du deltager i konkurrencen, tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev. Hvis du allerede er tilmeldt nyhedsbrevet, kan du stadigvæk deltage i konkurrencen.