Tilmeld dig nyhedsbrevet

Vind 1.000 kr.!

Du kan netop nu vinde et gavekort på 1.000 kr. til en Würth butik. Konkurrencen løber fra d. 10/9 – 12/10 2018, hvorefter vi trækker lod om 10 gavekort.

Sådan deltager du i konkurrencen

For at deltage i konkurrencen, skal du tilmelde dig vores nyhedsbrev. Hvis du allerede modtager vores nyhedsbrev, kan du selvfølgelig stadig deltage. Efter du har tilmeldt dig nyhedsbrevet, modtager du en e-mail, hvor du skal bekræfte, at du gerne vil modtage nyhedsbrevet. Når du har bekræftet, deltager du i lodtrækningen. Husk at bekræfte inden konkurrencen udløber d. 12/10 2018.

Holder du dig opdateret?

Udfyld formularen og tilmeld dig nyhedsbrevet fra Würth Danmark. Når du er tilmeldt vil du løbende modtage:

✔ Skarpe tilbud og kampagner direkte i indbakken

✔ Brugbar viden til målrettet din branche

✔ Besked om events og arrangementer

✔ Seneste nyt i Würth Danmark

* Ja tak, Würth Danmark A/S (CVR-12561113) må gerne kontakte mig på mail, telefon, sms og i online bannere med gode tilbud, events og konkurrencer, markedsføring og vejledning om produkter relateret til godt håndværk. Jeg kan til enhver tid afmelde mig.

Personoplysninger
Würth Danmark A/S er dataansvarlig. Vi opbevarer og behandler de personoplysninger, du har afgivet samt din IP-adresse med henblik på at administrere og sende fra Würth Danmark A/S samt til at målrette vores markedsføringstiltag til dig. Du har ret til indsigt i, hvad vi har registreret og til at få rettet eller slettet eventuelle forkerte oplysninger. Hvis du har spørgsmål til behandlingen af dine oplysninger, kan du kontakte Würth Danmark A/S på mail@wuerth.dk.

Konkurrencebetingelser
Efter konkurrencens udløb, trækker vi lod om 10 gavekort til en værdi af 1.000 kr. Vinderne får direkte besked. Præmien kan ikke ombyttes til kontanter. Ansatte ved Würth Danmark og deres nærmeste familie må ikke deltage i konkurrencen.