Kun for erhvervsdrivende
Nye værkstedsvogne og sortimenter

Mere fleksibilitet med nye værkstedsvogne og sortimenter

06.08.2019 | ORSY

Würth Danmark har lanceret 3 nye værkstedsvogne og 60 nye værktøjssortimenter. Sortimenterne passer i vognene og kan mixes med uendelig variation, så værkstedvognenes indhold altid matcher dagens opgaver. De nye produkter giver også system og overblik over værktøjet. Det betyder værkstederne får mere fleksibilitet, bedre organisering og tidsbesparende processer i deres daglige arbejde.

Markedschef Martin Mariager Faaborg fra Würth Danmark glæder sig til, at de nye sortimenter og værkstedsvogne bliver taget i brug:

- Det er vigtigt for os, at vores produkter altid tilfører kompetence og frigør ressourcer hos vores kunder. Derfor udvikler vi hele tiden vores produkter, så de matcher vores kunders skiftende dagligdag og udviklingen i deres branche. Sidste skud på stammen er de nye værkstedsvogne og værktøjssortimenter. Med hele 60 sortimenter at vælge imellem, der alle passer i de nye værkstedsvogne, kan værkstederne mixe og matche vognens indhold, så det altid passer til deres behov og den konkrete opgave, de skal udføre. Det giver en meget mere fleksibel hverdag, siger Markedschef hos Würth Danmark, Martin Mariager Faaborg.

Gennemtænkte produkter – helt ned i detaljen

Der er tænkt på selv den mindste detalje i udviklingen af værkstedsvognene og sortimenterne. Vognene har eksempelvis en ergonomisk korrekt arbejdshøjde, mens sortimenterne er i holdbart karbon-look og har mærkater med værktøjets størrelsesangivelser.

- Sortimenterne er udviklet, så det er hurtigt og let at holde orden og finde det, der skal bruges. Med vognene som fast følgesvend er værktøjet aldrig længere end en armslængde væk. Det sparer værdifuld tid på værkstederne, siger Martin Mariager Faaborg.

Ny tilføjelse til komplet logistikløsning

De nye produkter er en del af Würth Danmarks logistikløsning ORSY:

- ORSY står for ORden og SYstem og består bl.a. af kufferter, reoler, sortimenter, bilindretning, udleveringsautomater, containerløsninger og værkstedsvogne. Alle delene passer sammen, og derfor kan de nye sortimenter eksempelvis også bruges i kufferterne. På den måde har vores kunder altid det ved hånden, de skal bruge, uanset om sortimenterne skal bruges på lageret, værkstedet eller på farten. Alt efter hvilke ORSY produkter, som værkstederne vælger, følger der også andre fordele med såsom et mere effektivt vareflow og færre omkostninger til varebestilling, siger Business Developer hos Würth Danmark, Martin Mariager Faaborg.

Kontakt gerne Markedschef Martin Faaborg for flere informationer på telefon 27 75 62 04

Nye værkstedsvogne og sortimenter

Værkstedsvognene kan mixes med værktøjssortimenter, der matcher dagens opgaver. Det giver en fleksibel hverdag, hvor værktøjet er velorganiseret og lige ved hånden