Coronahåndtering

GOD OG SIKKER HANDEL MED WÜRTH

13.03.2020 | Würth

Sådan tackler vi corona-situationen sammen

Hos Würth gør vi alt, hvad vi kan for at begrænse corona-smitten og vi følger naturligvis Sundhedsstyrelsens anbefalinger. Samtidig retter vi et stort fokus på, hvordan vi bedst kan understøtte vores kunders forretning i den nuværende situation, både når det gælder driften og omgangen med hinanden. Vi følger udviklingen nøje og vurderer løbende, om vi kan mindske smitterisikoen yderligere.

Det betyder, at vi har indført en række tiltag med virkning fra den 12. marts 2020.

For dig som kunde betyder det helt konkret, at du som altid kan:

• Få gode råd, vejledning og bestille varer via vores kundeservice på mail og telefon +45 79 32 31 70.
  • Besøge en af vores butikker, hvor vores personale bruger håndsprit, holder god afstand og sørger for at diske, håndtag og andre overflader bliver sprittet af.
  • Bestille varer online på wuerth.dk. Hvis du ikke allerede er oprettet som kunde, kan du let gøre det her. Du kan også ringe til vores Kundeservice og få dem til at hjælpe dig.
  • Kontakte din sælger på telefon eller mail og aftal, hvordan I sammen bedst kan understøtte din forretning med bestillinger, opfyldning af ORSY-reoler, alternative leveringsløsninger m.m.

Kan du få de varer, du har behov for?

• Ja, på nær nogle ganske få artikler er vi fuldt leveringsdygtige og har masser af varer på lager og på hylderne i vores 35 butikker. Se det store udvalg på wuerth.dk, hvor du også kan handle online, hvis du hellere vil det.
  • Af samme grund opfordrer vi alle til IKKE at hamstre, da vi med et normalt afsætningsniveau har varer nok til alle vores kunder

Som baggrundsinformation har vi på de mere interne linier iværksat følgende tiltag:

• Alle medarbejdere, der har mulighed for det, arbejder hjemme
  • Vores hovedlager i Kolding kører normalt og vi har instrueret al vores personale i tiltag, der skal mindske smitterisikoen
  • Vi udnytter styrken i at være en del af en verdensomspændende koncern, der har gode muligheder for at sikre leverancer til alle Würth selskaber, og dermed leveringssikkerhed til vores kunder, også i den nuværende situation.
  • Vi vil løbende holde kunder, samarbejdspartnere og leverandører opdateret via wuerth.dk, sociale medier og nyhedsbreve.
.

håndsspirt

Hånddesinfektion fra Würth

For at hånddesinfektion giver tilstrækkelig beskyttelse mod smittespredning af bakterier og virus skal det indeholde de rigtige aktivstoffer, virke hurtigt og indeholde 70-85 % alkohol. Samtidig må produktet ikke indeholde noget, der kan skade huden.

Hos Würth Danmark vil vi gøre alt for at sikre vores kunder mod uvirksomme eller skadelige desinfektionsmidler. Derfor gennemgås dokumentationen for produkterne grundigt, så vi er sikre på, at de indeholder 70-85 % alkohol og ikke indeholder skadelige stoffer. Vi holder os til WHOs retningslinjer og fravælger derfor alle andre hånddesinfektionsmidler end de alkoholbaserede, da effekten af dem endnu ikke er tilstrækkelig dokumenterede.

Corona
KUNDESERVICE

Har du brug for hjælp her og nu, kan du kontakte dit Würth kundeservice team.

Vi sidder klar til at hjælpe dig videre på +45 79 32 31 70

Find åbningstider og hjælp her

Online handel
WÜRTH ONLINE, TÆT PÅ DIG - UANSET HVOR DU ER

Med Würth Online får du adgang til hele Würths sortiment og kan bestille, når det passer dig, enten på Würth online-shop eller app. Her kan du let finde produkter og se aktuel lagerstatus. Vi leverer dag-til-dag på hverdage.

Kom godt i gang

Take away
WÜRTH TAKE-AWAY EXPRESS ELLER SELVHENT

Med et landsdækkende butiksnet gør vi det let for dig. Ring til en af vores butikker og bestil dine varer. Så ordner vi resten. Du kan hente dine varer i vores Pick-Up område udenfor butikken eller vi kan levere express direkte til dig. Du er selvfølgelig også velkommen i vores butik, hvor vi følger Sundhedsmyndighedernes anbefalinger.

Find en Würth butik tæt på dig