Kun for erhvervsdrivende
Care care

Forøg værkstedets indtjening med Würths nye Car Care Consumer Line

12.01.2021 | Auto

Würth lancerer nye bilplejeprodukter til slutbrugeren under sit videresalgskoncept. Det giver mulighed for øget indtjening hos værkstederne.

I januar 2021 lancerer Würth det nye videresalgskoncept inden for bilpleje, Car Care Consumer Line, der er målrettet slutbrugeren. Paletten af produkter til direkte videresalg består dermed af Würths kendte additiver til både benzin-, diesel-, el- og hybridbiler samt helt nye bilplejeprodukter.

Med den nye Consumer Line tilbydes værkstederne en optimal mulighed for at øge deres indtjening ved at kunne tilbyde deres kunder en helhedsoplevelse i form af relevante ydelser – også når det gælder indvendig og udvendig pleje af kundens bil. Det gavner kundetilfredsheden og er godt for værkstedernes indtjening.

Produkterne sælges direkte fra værkstederne til slutbrugerne. De leveres sammen med et smart salgsdisplay, så det er nemt for værkstederne at komme i gang. Samtidig gør Würth det let for værkstederne med understøttende salgsmaterialer.

Produkter

De fleste kunder tager godt imod forslag til relevante ydelser og produkter, når de alligevel er på værkstedet. Ved at tilbyde f.eks. additiver eller bilplejeprodukter kan værkstederne øge indtjeningen og samtidig gavne kundetilfredsheden.

Det er ligetil at komme i gang med at sælge Würths produkter til videresalg. Både additiver og bilplejeprodukter leveres i en startpakke med et smart salgsdisplay, hvor produkterne er nemme at få øje på.

Stativ