BUTIKKER
NY BUTIK I HADERSLEV
  Würth Danmark fortsætter ekspansion med ny butik i Haderslev

01.03.2024 | Butikker

Würth Danmark, førende dansk B2B-virksomhed med speciale i kvalitetsprodukter til håndværkere, fortsætter sin vækstrejse ved at åbne den 46. butik. Butikken slår dørene op den 5. marts i Haderslev.

Med et stort ønske om at imødekomme behovene hos håndværkere i hele landet har Würth en vision om, at der maksimalt må være 20 minutters kørsel til den nærmeste butik for alle områdets håndværkere.

Denne vision har været drivkraften bag virksomhedens ekspansion og engagement i at gøre produkter og services let tilgængelige for det voksende antal fagfolk – denne gang i Haderslev.

"Vi er glade for at annoncere åbningen af vores butik i Haderslev. Vores mål er at være så tæt på vores kunder som muligt og sikre, at deres behov imødekommes bedst muligt," udtaler René Hedegaard, Head of Sales Operations and Shops hos Würth.

Med den nye butik i Haderslev vil Würth styrke sit engagement i lokalsamfundet yderligere og skabe en platform, hvor håndværkere kan finde alt det nødvendige til deres arbejde under ét tag.

Würth er kendt for at tilbyde et bredt udvalg af produkter af høj kvalitet og ekspertise inden for branchen. I butikken vil kunderne blive mødt af butiksansvarlig Michael Taudal og butikssælger Rikke Roager Daugaard.

Würth ser frem til at byde håndværkere og lokale samarbejdspartnere velkommen i den nye butik fra den 5. marts 2024 på adressen Norgesvej 49, 6100 Haderslev.

Würth Danmark A/S forhandler markedets bredeste sortiment af befæstelsesmaterialer, værktøj, kemiprodukter, lagersystemer, værkstedsudstyr, personlige værnemidler og andet sikkerhedsudstyr til erhvervskunder i auto-, el-, vvs, metal- og træ/byggebranchen samt det offentlige. Virksomheden har hovedkontor og centrallager i Kolding og beskæftiger godt 600 medarbejdere. I 2023 var omsætningen på mere end 1,1 mia. kr.

Würth Haderslev

Würth Haderslev, Norgesvej 49, 6100 Haderslev