Specialister
Vejled kunder i kvalitetsudstyr, du kan stå inde for.
Specialisér dig inden for:
- Bilpleje
- Karrosseri
- Additiver
- Aircondition
- Værktøj til el- og hybridbiler
- Bilindretning
- Industriel vending
- Klimaskærm
- Sværbefæstelse
- Safety at work
- Passiv brandsikring
- Svejs
- Boring, skæring og slibning
Din faglighed får handlen i hus
Du kan allerede dit kram, men måske er det tid til at bytte værkstedet ud med friheden på landevejen?
Som nogle af de eneste i branchen har vi over 30 tekniske specialister, der hver dag bidrager til den høje kvalitet, Würth er kendt for.
Det gør du, når du vejleder kunderne, uddanner sælgerne og understøtter det enkelte salg. Med andre ord har du sælgernes ryg, mens du giver din egen ryg en pause.
Thomas, metalspecialist
Thomas dækker både Jylland og Fyn, men de mange timer i bil gør ham ikke noget. Thomas er tidligere smed, og han nyder at være ude af fabrikken og se det meste af Danmark, når han er på arbejde.
For Thomas er det kun spændende at være en del af noget større – fx når han tager på international produktskole og sparrer med Würth-specialister fra andre lande. Eller når Marketing tager fat i ham, fordi de har brug for hans ekspertise, når der skal lanceres nye svejseprodukter.
Jeg elsker, at mit job handler om at nørde. Jeg ser, hvordan kunderne bruger vores produkter ude i virkeligheden, mens jeg holder mig opdateret på de nyeste svejseteknikker på markedet.
- Thomas
Mads, bygspecialist
På Sjælland er det Mads, du møder, hvis du skal have kyndig vejledning i byggematerialer og -konstruktioner.
Ude hos kunden får Mads startet dialogen og banet vejen for salget. Og internt i Würth sparrer han med andre specialister og får lov til at præge produktudviklingen inden for sit felt.
Ligesom sælgerne planlægger Mads selv sin tid. Men i stedet for at jagte sine egne tal, hjælper Mads nu sine kollegers tal i vejret. Mens han sørger for, at kunden får lige præcis, hvad de har brug for.
Jeg startede som sælger, og salgstankegangen bruger jeg stadig. Men det, der driver mig, er at finde den helt rigtige løsning for kunden. Og det kan jeg altid med Würths produkter i bagagerummet.
Mads’ rejse i Würth
Startede i salg
Som regional key account manager havde Mads sine egne kunder, mens han brugte sin tømrerfaglighed til at understøtte sine salgskolleger i regionen.
Ledelse – tjek
Mads er aldrig bleg for en udfordring, og allerede efter et års tid blev han tilbudt Würths interne lederuddannelse, LPU. Da hans region fik brug for en midlertidig chef, trådte Mads til.
Faglighed i fokus
Mads’ hjerte banker dog for tømrerfaget og relationen til kunderne. Så da chefen var tilbage, kunne han starte i sin drømmestilling som specialist og dyrke sin interesse for lufttæt byggeri.
Rasmus, autospecialist og servicetekniker
Som både servicetekniker på mindre værkstedsudstyr og specialist i air condition og bilindretning har Rasmus 3 kasketter på.
Det er Rasmus, der vejleder kunden over telefonen eller dukker op ude på værkstedet for at tegne indretningsløsningen. Og det er også Rasmus, der kommer ud og sætter maskinerne op og servicerer dem løbende.
Jeg får stadig beskidte fingre og mulighed for at bruge mit hoved. Og så er jeg gået fra at være helt radbrækket om morgenen til at være frisk og veludhvilet.
Rasmus’ rejse i Würth
20 år som automekaniker
Da Rasmus’ nuværende teamleder ringede ham op, var det som sendt fra himlen. Rasmus havde arbejdet næsten 20 år som automekaniker, og han var træt i kroppen.
Servicetekniker på farten
Fagligheden var den samme, men som servicetekniker i Würth kunne Rasmus selv bestemme over sin tid. Og bruge den bag rattet frem for under køleren.
Blev hurtigt specialist
Rasmus vidste alt om maskinerne, så specialistrollen sneg sig hurtigt ind i stillingen. Og rådgiverhatten passer ham glimrende.