Tilmeld dig nyhedsbrevet

VIND 2 BIOGRAFBILLETTER

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og deltag i lodtrækningen om 10 x 2 biografbilletter. Du skal tilmelde dig nyhedsbrevet senest d. 30/4 2020 for at deltage i lodtrækningen.

Konkurrencebetingelser

Du får mulighed for at tage i biografen og se lige den film, du har lyst til (tillæg kan forekomme). Gavebilletterne er gyldige 1 år fra udstedelse og kan indløses blandt flere end 50 biografer over hele landet. Gavebeviset har en værdi af 200,-. Det kan ikke ombyttes til kontanter. Vi trækker vinderne d. 7/5, og vinderne får direkte besked på e-mail. Når du deltager i lodtrækningen, tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev.

Hvis du allerede er tilmeldt nyhedsbrevet, kan du stadigvæk deltage i lodtrækningen. Du skal blot tilmelde dig igen, og så er du med. Du vil herefter modtage nyhedsbrevet, som du plejer.

Holder du dig opdateret?

Udfyld formularen og tilmeld dig nyhedsbrevet fra Würth Danmark. Når du er tilmeldt vil du løbende modtage:

✔ Skarpe tilbud og kampagner direkte i indbakken

✔ Brugbar viden målrettet til din branche

✔ Besked om events og arrangementer

✔ Seneste nyt i Würth Danmark

* Ja tak, Würth Danmark A/S (CVR-12561113) må gerne kontakte mig på mail, telefon, sms og i online bannere med gode tilbud, events og konkurrencer, markedsføring og vejledning om produkter relateret til godt håndværk. Jeg kan til enhver tid afmelde mig.

Personoplysninger
Würth Danmark A/S er dataansvarlig. Vi opbevarer og behandler de personoplysninger, du har afgivet samt din IP-adresse med henblik på at administrere og sende fra Würth Danmark A/S samt til at målrette vores markedsføringstiltag til dig. Du har ret til indsigt i, hvad vi har registreret og til at få rettet eller slettet eventuelle forkerte oplysninger. Hvis du har spørgsmål til behandlingen af dine oplysninger, kan du kontakte Würth Danmark A/S på mail@wuerth.dk.