| Würth velkomst, kultur og historie |
Lær om Würth koncernen og Würth Danmarks historie. |
Alle |
| IT-praktik |
Opstart af din computer, adgang til diverse systemer mm. |
Alle |
| GDPR og Compliance |
Hvad er compliance i Würth? Hvad bør du være opmærksom på ift. GDPR? |
Alle |
| Praktisk information og portræt |
Generel praktisk information samt portræt til medarbejderkort- og system. |
Alle |
| Udlevering af bil og bilpolitik |
Gennemgang ved biladministratoren. |
Salg |
| Økonomi |
Intro til tast af ordrer, rykkerprocedure, dankortterminal, oprettelse af nye kunder og kreditering |
Butik |
| Velkomst ved salgsledelsen |
Intro til performancekultur i Würth Danmark og hvordan organisationen er bygget op. |
Alle |
| Velkomst ved Marketing & E-business |
Info om årshjul, kampagner, det digitale Würth mm. |
Alle |
| Velkomst ved salgssupport |
Intro til hvem salgssupport er og hvilke opgaver afdelingen løser. Der er Samlyt i afdelingen for sælgere. |
Alle |
| Samspil med markeds- og kompetenceorganisationen |
Introduktion til markeds- og kompetenceorganisationen og info om at styrke værditilbuddet til salg. |
Alle |
| Markedschefernes rolle |
Introduktion til markederne og konkurrenterne, samt ORSY og SAW koncepterne. |
Alle |
| Velkomst ved product management |
Intro til product management og deres arbejde. |
Alle |
| Vores arbejdsmiljø |
Gennemgang af sikkerhed, beredskab og sundhed i Würth Danmark. |
Salg |
| Velkomst ved lager og logistik |
Introduktion til kundernes ordre fra lager til kunde. |
Alle |
| Velkomst ved HR |
Intro til hvem HR er og hvordan afdelingen arbejder med strategiområdet ”Kultur og mennesker”. |
Alle |
| Butiksstandarder og koncept for butik |
Intro til butikskonceptet og forventninger til den daglige drift og generel udvikling. |
Butik |
| Speedy Touch |
Få indsigt og forståelse for Speedy Touch samt praktisk anvendelse af Speedy Touch i dagligdagen hos kunder. |
Salg |
| Standarder i salg |
Hvert element i Standarder i Salg gennemgås detaljeret. Undervisningen er en kombination af en grundig gennemgang af hvert element i detaljer af grundlæggende færdigheder, før, under og efter kundemødet og rollespil. |
Salg |
| Produkttræning, 2 hele dage |
Overordnet introduktion til Würth kerneprodukter. Specialist- og produktfokus udbygges senere på målrettede produktkurser. |
Afstemmes med nærmeste leder |
| Velkomst ved price management |
Intro til prissystem og bruttoprissystem samt adfærd og prissætning. |
Alle |
| Velkomst ved kundemanagement |
Intro til at øge antallet af kunder, at vækste kunder, segmentering og datakvalificering og multichannel. (indsigt i egen portefølje, nyhedsbreve mm.) |
Alle |
| E-commerce |
Introduktion til Würth Onlineshop og App. Vi logger ind så alle kan se hvordan købssiden ser ud for vores kunder. |
Alle |
| ORSY-konceptet |
Intro til ORSY-konceptet, hands-on og at bringe konceptet i spil på et forretningsmøde. |
Salg |
| DiSC |
Vi kender alle vores egen DiSC profil i Würth Danmark. Det er også relevant at kende dine kollegaers profil. Hvordan styrker vi hinanden og er der nogle områder vi kan kommunikere og vejlede anderledes? |
Alle |
| Velkomst ved Fokusgruppen |
Mød Fokusgruppen der bl.a. varetager salg fra kontoret i Kolding. |
Alle |
| SAW konceptet |
Introduktion til SAW som differentieringsområde. Hvad er SAW? Samt intro til hovedområderne Værnemidler, Indretning af arbejdspladsen, Kemihåndtering, Arbejdstøj- og Sko. |
Salg |
| Rundvisning på Montagevej |
Rundvisning på Montagevej inklusiv introduktion til diverse kolleger. |
Alle |
| Arbejdstøj og sko |
Introduktion til konceptet og Würth udbud af produkter, samt bestilling af eget arbejdstøj/profiltøj. |
Salg |
| Strategisk fokus på bæredygtighed |
Introduktion til Würths tilgang og arbejde med bæredygtighed. |
Alle |