Presserum: Se de seneste pressemeddelelser

Würth investerer i Lolland-Falster

29.08.2019 | Butikker

Byggeriet af Femern Bælt tunnelen og mange års godt samarbejde med de lokale håndværkere på Lolland-Falster får Würth Danmark til at åbne en butik for professionelle håndværkere i Rødby. Inden for det næste halve år åbner der også en Würth butik i Nykøbing Falster.

Mere fleksibilitet med nye værkstedsvogne og sortimenter

06.08.2019 | ORSY

Würth Danmark har lanceret 3 nye værkstedsvogne og 60 nye værktøjssortimenter. Sortimenterne passer i vognene og kan mixes med uendelig variation, så værkstedvognenes indhold altid matcher dagens opgaver. De nye produkter giver også system og overblik over værktøjet. Det betyder værkstederne får mere fleksibilitet, bedre organisering og tidsbesparende processer i deres daglige arbejde

Würth investerer i Nordjylland

20.06.2019 | Butikker

Det høje aktivitetsniveauet i byggebranchen gør tiden mere og mere kostbar for de danske håndværkere. Derfor har Würth Danmark, som leverer værktøj, befæstelse mv. til håndværkere i hele landet sat et mål om, at alle skal kunne nå en Würth butik på maks. 20 minutter. For godt et halvt år siden åbnede en Würth butik i Hjørring. Tirsdag den 18. juni slås dørene op til endnu en butik, denne gang i Thisted.

Det gode håndværk vinder hver gang!

28.03.2019 | CSR

Fagligheden er i højsædet, når Danmarks dygtigste elever fra erhvervsskolerne dyster på godt håndværk ved DM i Skills, som i år afholdes i Næstved den 4. til 6. april. Würth Danmark er igen i år med som stolt sponsor.

Nem adgang til Würth produkter i København City

21.03.2019 | Butikker

Würth fortsætter udvidelsen af sit butiksnet til professionelle håndværkere på fuld kraft. For godt et halvt år siden åbnede Würth deres første megastore i Sydhavnen, og denne gang er det håndværkerne i København City, der kan glæde sig til, at det bliver hurtigt og nemt at få nye forsyninger af ASSY-skruer, byggeskum, værnemidler, og hvad man ellers finder i en Würth butik.

Specialværktøj gør det nemmere at løse specialopgaver

14.01.2019 | Auto & Cargo

Würth Danmark A/S har udvidet deres sortimentet med specialværktøj til auto- og cargobranchen. Specialværktøjerne gør det lettere at løse specialopgaver, og værkstederne kan tage nye opgaver ind, som de ikke tidligere kunne løse. Med bl.a. demovideoer og et nyt online system til at finde det rigtige værktøj til tandremsopgaver, er ambitionen at klæde værkstederne godt på til at bruge det nye sortiment.

Tidligere pressemeddelelser

Leder du efter tidligere pressemeddelelser? Vi har samlet et udvalg af dem. Hvis du har brug for ældre pressemeddelelser, er du velkommen til at kontakte os. Så ser vi, hvad vi kan finde frem fra gemmerne.

Pressekit

Har du brug for vores logo eller andet billedmateriale, kan du hente vores pressekit. Har du behov for yderligere materiale kan du altid kontakte os.

Tjek hvordan du overholder vores brandmanual og guideline for brugen af logo mv. Du kan også downloade materialet i .png-, .jpg- eller .eps-format.

Pressekontakt

Har du ønsker til interviews, input til artikler eller spørgsmål om Würth Danmark, er du velkommen til at kontakte os.

Vi hjælper gerne med at finde de rigtige kontaktpersoner, kommentarer, billedmateriale og lign.

Anni Holm Johannessen
anni.Johannessen@wuerth.dk