Presserum: Se de seneste pressemeddelelser

Det gode håndværk vinder hver gang!

28.03.2019 | CSR

Fagligheden er i højsædet, når Danmarks dygtigste elever fra erhvervsskolerne dyster på godt håndværk ved DM i Skills, som i år afholdes i Næstved den 4. til 6. april. Würth Danmark er igen i år med som stolt sponsor.

Nem adgang til Würth produkter i København City

21.03.2019 | Butikker

Würth fortsætter udvidelsen af sit butiksnet til professionelle håndværkere på fuld kraft. For godt et halvt år siden åbnede Würth deres første megastore i Sydhavnen, og denne gang er det håndværkerne i København City, der kan glæde sig til, at det bliver hurtigt og nemt at få nye forsyninger af ASSY-skruer, byggeskum, værnemidler, og hvad man ellers finder i en Würth butik.

Specialværktøj gør det nemmere at løse specialopgaver

14.01.2019 | Auto & Cargo

Würth Danmark A/S har udvidet deres sortimentet med specialværktøj til auto- og cargobranchen. Specialværktøjerne gør det lettere at løse specialopgaver, og værkstederne kan tage nye opgaver ind, som de ikke tidligere kunne løse. Med bl.a. demovideoer og et nyt online system til at finde det rigtige værktøj til tandremsopgaver, er ambitionen at klæde værkstederne godt på til at bruge det nye sortiment.

Tidligere pressemeddelelser

Leder du efter tidligere pressemeddelelser? Vi har samlet et udvalg af dem. Hvis du har brug for ældre pressemeddelelser, er du velkommen til at kontakte os. Så ser vi, hvad vi kan finde frem fra gemmerne.

Pressekit

Har du brug for vores logo eller andet billedmateriale, kan du hente vores pressekit. Har du behov for yderligere materiale kan du altid kontakte os.

Tjek hvordan du overholder vores brandmanual og guideline for brugen af logo mv. Du kan også downloade materialet i .png-, .jpg- eller .eps-format.

Pressekontakt

Har du ønsker til interviews, input til artikler eller spørgsmål om Würth Danmark, er du velkommen til at kontakte os.

Vi hjælper gerne med at finde de rigtige kontaktpersoner, kommentarer, billedmateriale og lign.

Anni Holm Johannessen
anni.Johannessen@wuerth.dk