Presserum: Se de seneste pressemeddelelser

Specialværktøj gør det nemmere at løse specialopgaver

14.01.2019 | Auto & Cargo

Würth Danmark A/S har udvidet deres sortimentet med specialværktøj til auto- og cargobranchen. Specialværktøjerne gør det lettere at løse specialopgaver, og værkstederne kan tage nye opgaver ind, som de ikke tidligere kunne løse. Med bl.a. demovideoer og et nyt online system til at finde det rigtige værktøj til tandremsopgaver, er ambitionen at klæde værkstederne godt på til at bruge det nye sortiment.

Ny indretning øger effektivitet og bundlinje

07.01.2019 | Værkstedsudstyr

KIA Brand Store i Odense ville fokusere på kundens serviceoplevelse og indrette en mere effektiv drift. Würth Danmarks afdeling for værkstedsudstyr løste begge opgaver.

Würth åbner endnu to håndværkerbutikker

26.11.2018 | Würth

’Maks. 20 minutter til din nærmeste Würth butik.’ Det er målet for handelsvirksomheden Würth Danmark, som de seneste år har øget tempoet på udviklingen af deres butiksnet for professionelle håndværkere.

Tidligere pressemeddelelser

Leder du efter tidligere pressemeddelelser? Vi har samlet et udvalg af dem. Hvis du har brug for ældre pressemeddelelser, er du velkommen til at kontakte os. Så ser vi, hvad vi kan finde frem fra gemmerne.

Pressekit

Har du brug for vores logo eller andet billedmateriale, kan du hente vores pressekit. Har du behov for yderligere materiale kan du altid kontakte os.

Tjek hvordan du overholder vores brandmanual og guideline for brugen af logo mv. Du kan også downloade materialet i .png-, .jpg- eller .eps-format.

Pressekontakt

Har du ønsker til interviews, input til artikler eller spørgsmål om Würth Danmark, er du velkommen til at kontakte os.

Vi hjælper gerne med at finde de rigtige kontaktpersoner, kommentarer, billedmateriale og lign.

Anni Holm Johannessen
anni.Johannessen@wuerth.dk